logo erasmus

notícies erasmus curs 2010-11

quatre alumnes a Rendsburg

entre el 4 d'abril i el 10 de juny, quatre dels nostres alumnes de grau superior han realitzat a Rendsburg (Alemanya) el seu període de pràctiques formatives. Germán Martínez i David González, del cicle Administració de Sistemes Informàtics, han realitzat la seva formació a l'empresa ACO, mentre que Esteve Mestre i Enrique Martínez, del cicle Instal·lacions Electrotècniques, han fet les pràctiques a l'empresa EON Hanse AG.

aco rendsburg 1 eon Rendsburg
eon rendsburg 2

estada a Perpinyà

en Joan Francesc Amer, del cicle formatiu de grau superior d'Administració i Finances, mitjançant una beca erasmus, ha realitzat les pràctiques formatives corresponents al seu cicle a Perpinyà (França), concretament a l'empresa SECAFI-CSM SAS. L'alumne ha estat a França des del 4 d'abril fins el 10 de juny.

aqui podeu veure unes fotos que testimonien la seva estada a terres franceses.

Perpinya 1 Perpinya 2
Perpinya 3

Joan Francesc a

les instal·lacions