logo leonardo

Perpinyà a Mallorca

l’empresa QUELY ha acollit durant els mesos de novembre i desembre passats a l’alumna Aurore Bertrand de Perpinyà, la qual ha realitzat 6 setmanes de pràctiques en el departament d’administració d’aquesta empresa.

aquesta estada formativa ha estat possible gràcies a la col·laboració que manté el nostre centre amb el Lycée Aristides Maillol de Perpinyà a través dels projectes de mobilitat Leonardo da Vinci d’ambdós centres.

així mateix, durant aquestes 6 setmanes hem rebut les visites de dues professores del Lycée, les senyores Marie Ausseil i Laurence González, que en diferents moments feren el seguiment i avaluació de la seva alumna, així com la visita al nostre centre.

Nov 2012 Marie i Aurore Perpinya Des 2012 Laurence Perpinya

l’alumna Aurore Bertrand amb la professora Marie Ausseil i la coordinadora de mobilitat Manola Rodríguez

la professora Laurence González amb la directora Teresa Marco i la cap d’estudis Xesca Alorda

Empreses de la comarca acullen alumnes hongaresos en pràctiques

quatre empreses de la comarca han acollit durant tot el mes d’octubre a vuit alumnes hongaresos de l’escola UMSZKI de Budapest. Els alumnes han realitzat en aquestes empreses les pràctiques formatives corresponents als seus estudis de formació professional.

des d'aqui volem agrair especialment a les empreses acollidores la seva inestimable col·laboració, que fa possible que aquests programes europeus es puguin dur endavant.

aquí vos deixam unes fotos com a testimoni de la seva estada a aquestes empreses.

Oct 2012 Mt Fuzesi i Norber t Kluka a BEL INFORMATICA Oct 2012 Dániel Csillag i Dániel Kármán aDELTA SYSTEMS Servicios Informticos

Máté Fuzesi i Norbert Kluka a BEL INFORMATICA d’Inca

Dániel Csillag i Dániel Kármán a

DELTA SYSTEMS Servicios Informáticos d’Inca

Oct 2012 Mt Szenci i Peter Cze ba a STI Servicio Informático Oct 2012 Dvid Hollender i Rb ert Deák a Recreativos MAE

Máte Szenci i Peter Czeba a STI Servicio Informático

d'Inca

Dávid Hollender i Róbert Deák a Recreativos MAE

de Consell

alumnes de Formació Professional d'Hongria en el Pau

el passat 28 de setembre ens visitaren vuit alumnes d’FP d’Hongria, acompanyats per la professora Szilvia Hegyné del centre de formació professional Újpesti Két Tanítási Nyelvű Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Gimnázium, de Budapest.

aquesta visita està emmarcada dins les activitats de col·laboració entre els dos centres que participam en els corresponents projectes de mobilitat del programa Leonardo da Vinci.

són alumnes de les famílies professionals d’Informàtica i Electrònica; estan realitzant quatre setmanes de pràctiques a les següents empreses de la comarca: Bel Informàtica, Delta Systems, STI Informàtica i Recreativos Mae.

s28092012 Szilvia i alumnes al Pau els alumnes hongaresos amb la seva professora Szilvia Hegyné, la coordinadora de mobilitat del nostre centre, Manola Rodríguez i la directora, Teresa Marco.