logo leonardo

PROFESSORS I ALUMNES D’FP DE RENDSBURG

el mes de maig 2012 ens visitaren dos professors i sis alumnes del centre d’fp Berufsbildungszentrum am Nord-Ostsee-Canal Europashule de Rendsburg (Alemanya).

la visita està emmarcada dins les activitats de col·laboració entre els dos centres que participam en els corresponents projectes de mobilitat del programa Leonardo da Vinci.

aquests sis alumnes són estudiants d’electricitat i carroceria i estan realitzant 3 setmanes de pràctiques a les següents empreses de Marratxí i Palma: Centro Montajes, Cabot y Asociados i Autos Vidal.

Maig 2012 Visita alumnes i professors Rendsburg
els sis alumnes alemanys, amb els seus professors i alguns professors del nostre centre

visita preparatòria projecte Leonardo

a finals del passat mes de gener ens visitàren dues professores del Lycée Aristides Maillol de Perpinyà, amb la finalitat d’establir les bases per poder sol·licitar un projecte Leonardo de mobilitat per l’alumnat de formació professional.

en aquestes fotos podeu veure les professores Marie Ausseil i Laurence González amb les coordinadores d’FCT i de Mobilitat del nostre centre, Magdalena Salom i Manola Rodriguez.

Gener 2012 Marie i Laurence 2Gener 2012 Marie i Laurence 1