logo erasmus

programa Erasmus

El programa erasmus és un programa adreçat a estudiants d'FP de grau superior per a realitzar pràctiques formatives en un país de la Unió Europea.

El Pau Casesnoves té, des del curs 2007-08 i atorgada per la Comissió Europea, la Carta Universitària Erasmus. Aquest reconeixement permet, als nostres alumnes i professors, participar en els projectes de mobilitat subvencionats per la Unió Europea.

Des del curs 2012-13 el Pau gestiona directament el seu propi projecte Erasmus (abans d'aquesta data hi participava mitjançant el projecte de la Conselleria d'Educació).

Objectiu del projecte. Realitzar estades formatives de qualitat en empreses europees i que aquestes siguin reconegudes a efectes del mòdul de FCT.

Beneficiaris. Alumnes cicles formatius de grau superior.

Durada de l’estada. 10 setmanes. L’estada s’ha de fer com a desenvolupament de les pràctiques formatives.

informacions, notícies i activitats erasmus

curs 2013-14

curs 2012-13